Descripció: El nostre apartament de 80 metres quadrats consta d'un petit balcó, molt lluminós i còmode per família i amics amb vista exterior. Hi ha tres dormitoris, 1 doble i 2 habitacions individuals, tots dos amb armaris encastats, es proporcionen llençols nets fresques i el saló també té un sofà-llit doble si és necessari. L'apartament està moblat amb un sofà, taula de menjador, internet Wi-Fi i televisió. La cuina està perfectament equipada amb forn, microones, frigorífic-congelador, rentavaixelles, rentadora, assecadora i tots els elements necessaris per a cuinar. El bany té una dutxa en una banyera i tovalloles netes i blanques fresques també es proporcionen. Així mateix, l'apartament està situat en una zona cèntrica molt agradable per a tothom. Parking disponible al carrer VIa Augusta n2 per un preu de 15€/nit. Demaneu al personal de check in, avans de la teva arrivada.
Zona i entorn: La ubicació no podria ser millor, a cinc minuts del Passeig de Gràcia i Plaça Catalunya, i deu minuts de la Rambla. Situat en un barri molt tranquil i segur, a pocs minuts del Barri Gòtic i el Born. A peu es pot visitar les principals atraccions de la ciutat: principals edificis de Gaudí, Palau de la Música i la més prestigiosa de Barcelona, museus, Parc de la Ciutadella, el mercat de la Boqueria, la catedral i l'església de Santa Maria del Mar ...
En l'actualitat, l'Eixample és famós perquè allà es troba la majoria de les obres mestres de l'art nouveau de Barcelona i perquè és una zona residencial de classe alta amb moltes botigues.
La part dreta de l'Eixample és la més antiga i per tant té una arquitectura més impressionant, encara que en realitat no hi ha una gran diferència entre les dues parts.
El Passeig de Gràcia s'ubica al cor de l'Eixample i el divideix en dos: "l'Eixample esquerre" i "l'Eixample dret".
Aquí podràs trobar les millors botigues de dissenyadors internacionals, com Chanel i Maxmara. A més, al llarg d'aquest carrer es troben la Pedrera i Casa Batlló, dos dels típics edificis somiats de Gaudí. Aquest lloc també alberga diverses galeries d'art interessants i, si és l'art el que t'atrau, llavors no deixis de visitar la Fundació Antoni Tàpies, situada just sortint del Passeig de Gràcia, la qual compta amb una col·lecció permanent dels treballs d'aquest artista català.
L'Eixample és una zona residencial segura de la ciutat que al seu torn ofereix una activa vida nocturna i una agradable cultura de cafès. Es tracta d'un barri bonic per donar voltes, gaudir de la gloriosa arquitectura i veure la gent passar des de la terrassa d'un dels tants cafès.
És aquí on trobaràs alguns dels millors i més cars restaurants de la ciutat. Aquests, en combinació amb els coneguts bars internacionals com Dry Martini, fan que aquesta zona sigui summament agradable per passar una nit.
D'altra banda, el servei de transport des de i cap al lloc és molt bo. L'Eixample disposa de diverses parades del metro, a més del tren d'FGC. Tanmateix, aquest barri és ben cèntric i la majoria dels punts d'interès es troben a una distància que es pot fer caminant.
Com moure's: El transport públic aquesta proper, l'estació de metro d'Urgell (Villaroel creuar la Gran Via): Línia 1 del metro estació d'Universitat (Universitat Square) línia 1 i línia 2 de metro de l'estació de Sant Antoni (Ronda Sant Antoni creu Tamarit) : La línia 2 d'autobús a l'aeroport: Aerobús. Pare a Sepúlveda, 119 d'autobús a la platja: 64. Parar en Sepúlveda, 175
Temes d'interès: Plus 0,72 taxa d'estada per dia i per persona (només efectiu sobre el preu d'arribada, juntament amb la neteja i el dipòsit) Check In després de les 21.00 hores hi ha un cost addicional de 30 euros.
Regles: 1) Compte amb el mobiliari i les parets. Aquesta prohibit rehubicar els llits o matalassos a terra. Els estris de cuina han de quedar nets abans de la seva marxa. 2) Queda totalment prohibit la celebració de festes o esdeveniments que puguin generar molèsties als veïns. Revisin el timbre abans de prémer. En cas de rebre trucada per part de la policia, realitzarem una cancel·lació directa i penalització de l'dipòsit. Evitin el soroll, begudes o escombraries a les zones comunes. Respecteu el descans dels veïns de 22 a 8 h. 3) No es permet fumar a l'interior de la propietat, únicament en les zones habilitades (Balcó) 4) La pèrdua de claus té un cost de penalització de 50 €. En cas de necessitat d'un manyà per mal ús i / o oblit de les claus a l'interior del pany, serà abonat per l'hoste en el mateix moment. 5) No estè permès l'entrada de mascotes. (Excepcions en cas de minusvalidesa) 6) Facin un ús correcte dels electrodomèstics, aire condicionat i calefacció apagant en els moments que no es trobin en la propietat. Rentadores i assecadores ús entre les 8:00 i les 22:00 6) Vaig eliminar els seus residus abans de la seva marxa. Trobaran els contenidors ubicats al carrer al costat de la carretera. (Barcelona és una ciutat cívica ajudeu-nos a cuidar separant menjar, de la resta d'escombraries) Recordin la cuina ha de quedar recollida. 7) Les entrades després de les 21:00 i fins a les 2:00 aniran subjectes a un pagament addicional de 30 € i 50 € (festius d'àmbit nacional). Entrades posterior a les 2:00 aniran subjectes a un cost addicional de 50 € i 70 € (festius d'àmbit nacional) 8) La sortida serà sempre a màxim a les 11:00. El personal de neteja li esperarà davant la porta, no retardin la seva tasca. Si l'empleada notifica sortida tardana, hauran d'assumir un cost de 10 € directament a l'empleat / a. 9) Barcelona disposa de Taxa turística (2,50 € iva.incluido x persona x nit) obligatori d'abonar majors de 17 anys, per màxim 7 nits si la seva estada és superior. El personal de check in els informarà. Tots aquests punts són de màxim interès per a nosaltres, demanem es tinguin en compte per al bon funcionament de les nostres instal·lacions i que altres puguin gaudir de la seva estada, el mateix que vosaltres. Gràcies per atenció. Gaudeixin de la nostra estimada Barcelona. L'equip de Rent4days Atentament Ruben & Co
|