cercador
 
tipus
 
regions
 
comanda
 

L’EXTRA BRUT ROSÉ DE CELLER VELL TRIOMFA A L’ENTREGA DE PREMIS DEL WEBSERIES FESTIVAL
dijous, 29 / juliol / 2010
informativos.net

L’Extra Brut Rosé, de Celler Vell, va tenir l’honor de participar en l’acte d’entrega dels premis del Webseries Festival, el primer concurs de series online que es fa en tot l’Estat espanyol.

 

Amb la voluntat de col·laborar en aquest esdeveniment de curts per Internet, Celler Vell va oferir una copa de benvinguda d’Extra Brut Rosé a tots els assistents, que s’havien reunit al Café Noir per presenciar com el curt “LHC Agujeros Negros”, de Chon González, s’alçava amb el primer premi, valorat en 6.000€, i com es repartien els guardons a la resta de films premiats: “Ratatopo”, “Hasta que la Boda Nos Separe”, “Doctor Beirut” i “Ruta 66”.

El Webseries Festival no només va comptar amb els productes de Celler Vell per a l’acte d’entrega de premis sinó que també va comptar amb la presència d’un jurat de luxe entre els quals hi havia la directora de cinema Isabel Coixet, el també director Nacho Vigalondo i l’actor i guionista Joaquín Reyes, entre d’altres.

MMC Comunicació Vinum.cat



 
enoturisme
regió
entrada
vinum.cat
nits
  
 
Regions vinícoles
 
cellers
 
notícies
 
Vinum.cat
 
contactar
 
disseny Usón amb tecnologia Icnea