cercador
 
tipus
 
regions
 
comanda
 

LOXAREL RESERVA MM BRUT NATURE

 
LOXAREL RESERVA MM Brut Nature
celler loxarel
tipus vi escumós, Brut Nature
varietats Chardonnay, Pinot Noir
regió cava
 
elaboració Collita: En dues fases, el Chardonnay es va collir durant la primera setmana de setembre i el Pinot Noir en l'última setmana del mateix mes.

En tots els nostres Reserves la segona fermentació es fa amb suro i grapa, com es feia fa 150 anys.
notes de cata Color d'ambre amb reflexos daurats. La seva llarga criança i el remogut manual ens mostren unes fileres de bombolles fines i persistents que en arribar a la superfície esclaten formant una lleugera capa d'escuma.

Nas:  Fragant, amb un delicat aroma de violeta. La fruita apareix en forma de cirera i poma. Uns tons fumats i torrats arrodoneixen aquesta singular copa aromàtica. La complexitat d'aromes suggereix un futur engrescador.

Boca:  L'elegància en boca està garantida. Un autèntic Brut ben sec, per als qui ens agraden els caves agressius.
gastronomia Ideal per acompanyar marisc, ostres i peix. 
Provi'l amb un bon rostit al forn i no el decebrà.
temperatura per a servir De 4° a 6° C. Es recomana una copa alta.
grau alcohòlic 12,5% Vol
 
preu
100,98 € / caixa x 6
quantitat
 
 




 
enoturisme
regió
entrada
vinum.cat
nits
  
 
Regions vinícoles
 
cellers
 
notícies
 
Vinum.cat
 
contactar
 
disseny Usón amb tecnologia Icnea