Vinum.cat
CAT | ESP | ENG
Catalunya, país de grans vins i caves
   



Regió
Tipus
Entrada
 
Sortida
 
persones
 
 

APARTBEACH TURQUESA 10 CLIMA PISCINA JUNTO A PLAYA - La Pineda

vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat

Referència: apartbeach 04-pax-turquesa-110--fran
Capacitat: de 1 a 4 persones
Preu: Des de 70 € / nit
Adreça:
C/ Ipolit Lazaro 22, 1º, Apart 10, La Pineda. - 43481 - La Pineda
Telèfon: +34.0034877067617
Email: nuria.olmo@hotmail.es
Web: apartbeach.com
Reservar
 
Disponibilitat
març 2023
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
abril 2023
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
 
 
Serveis
Ascensor, Calefacció, Aire condicionat al saló
Piscina comunitària, Piscina infantil, Solarium, Jardi, Zona infantil
Terrassa, Mobles terrassa, Balcó, Roba de llit
Bany, Dutxa, Aigua calenta, Estenedor de roba, Rentadora, Planxa, Taula de planxar, Penjadors de roba
Cuina, Forn, Microones, Nevera, Congelador, Cafetera, Tetera, Torradora, Espremedor, Batedora, Vaixella
TV, Wifi de pagament
Restaurant, Bar, Perruqueria
Recepció, Lloguer de cotxes, Lloguer de bicicletes
Botigues, Discoteca, Casino, Bingo
Pràctiques de neteja millorades, Roba de casa netejada a alta temperatura, Europe cleaning standards
Tenis, Hípica, Paddle, Golf, Mini golf, Bolera, Tir amb arc, Paintball
Platja, Esqui nàutic, Submarinisme, Vela, Surf, Windsurf
Escalada, Escalada en roca, Barranquisme, Piragüisme, Rafting, Senderisme, Pesca
Parapent
 
 
APARTBEACH TURQUESA - CLIMA, PISCINA AL COSTAT DE PLATJA I AQUOPOLIS

Bonic Apartament al costat platja, ideal per a les seves vacances a la platja. L'apartament consta d'una habitació amb llit de matrimoni, cuina americana totalment equipada, saló amb sofà llit doble, de la sala poden accedir a una àmplia terrassa amb unes boniques vistes a la mar de fons.

En els seus voltants trobessin Aquópolis, restaurants, supermercats, gelateries i molt més.

L'edifici té ascensor.

No s'admeten animals.

La Pineda és un nucli urbà mariner de la Costa Daurada, tranquil i modern, situat entre la bonica ciutat de Tarragona i l'animada ciutat de Salou i pertany a l'municipi de Vila-seca.

És l'equilibri perfecte per passar les vacances, sobretot si tens família amb fills i estàs buscant un descans i desconnexió de la feina i de l'aclaparament de la ciutat sense deixar de banda la diversió de tots. A La Pineda no et quedaràs decebut, ja que té molt a oferir a l'estiu.

Sens dubte, la principal atracció de la Pineda és la seva gran platja de sorra que la fa particularment popular per al turisme familiar, encara que no únicament.

A la Pineda pots trobar, el parc aquàtic Aquopolis (Parc aquàtic amb tobogans gegants, piscines, espectacles de fauna marina i restaurants). El Lumine Beach Club, La situació de l'complex és especialment bonica ja que es troba a escassos metres de la riba de la mar, amb diverses piscines a provar, gran oferta gastronòmica, així com un camp de Golf.

La Costa Daurada, compta amb la certificació de Destinació de Turisme Familiar. Així, grans i petits podran viure una experiència inoblidable passejant per les nostres 9 platges o gaudint de la nostra oferta gastronòmica, entre moltes altres grans activitats.


Venem entrades per al PortAventura, Ferralinad, Aquopolis i molt més, consulteu-nos.


Normes de la Casa:

No s'accepten animals

1r. Estem disponibles per a qualsevol consulta amb l'objectiu que tinguin una agradable estada.

2n. L'apartament es lloga amb llençols, però sense tovalloles, Suplement tovalloles 4 € / persona.

3r. Entrada de dilluns a diumenge (check-in express: lliurament de claus de 17:00 a 20:00)

Hora d'entrada a l'apartament: a partir de les 17:00 (si hi ha algun hoste que surti aquest dia, en cas contrari poden entrar a partir de les 11:00). L'entrada abans de les 17:00 pot comportar un suplement.

Hora de sortida de l'apartament: no més tard de les 11 hores.

4t. Es prega a la seva sortida deixar l'apartament en les mateixes condicions que el van trobar, la cuina cal deixar neta i ordenada, els clients no poden deixar les escombraries a l'apartament.

5è. Respectar les normes de la comunitat i als veïns.

6è. Cal presentar la documentació sobre la identitat dels clients i signar el contracte.

7è. La Fiança serà gestionada per Apartbeach mitjançant validesa de la targeta.

8è La taxa turística serà gestionada per ApartBeach i caldrà abonar-la el dia d'entrada a l'apartament.


activitats

A Salou té una variada oferta d'activitats perquè puguis gaudir de les teves vacances, nosaltres tenim gran varietat d'entrades per les teves activitats, com el parc temàtic PORT AVENTURA, parc aquàtic AQUOPOLIS ....

Aprofita les ofertes que tenim per a tu i estalvia la cua per comprar la teva entrada.
 
 


  Ves a...

Pla de Bages

vinum.cat

  Notícies d'enoturisme

Fira de les Cooperatives agricoles del Priorat

 



Situació
 
Comparteix-ho a:
 
vinum.cat  Wine in Moderation