Vinum.cat
CAT | ESP | ENG
Catalunya, país de grans vins i caves
   



Regió
Tipus
Entrada
 
Sortida
 
persones
 
 

DANUBIO 1 DORMITORIO - Salou

vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat

Referència: arysal dan-1dorm
Capacitat: de 1 a 4 persones
Preu: Des de 60 € / nit
Adreça:
Pere Molas - 43840 - Salou
Telèfon: +34.34977382111
Email: apartaments@arysal.com
Web: arysal-apartaments.com
Reservar
 
Disponibilitat
desembre 2023
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
gener 2024
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
 
 
Serveis
Ascensor, Calefacció, Aire condicionat al saló, Aparcament
Piscina comunitària, Jardi
Terrassa, Mobles terrassa, Roba de llit
Bany, Banyera, Tovalloles, Estenedor de roba, Rentadora, Planxa, Taula de planxar, Penjadors de roba
Cuina, Forn, Microones, Nevera, Rentavaixelles, Cafetera, Torradora, Vaixella
TV, Wifi gratuït
Recepció
Platja
 
 
DANUBIO UN DORMITORI

A l'edifici Danubio l' apartament d'un dormitori está situat a la tercera planta. Per accedir als dos ascensors que té, travessem un agradable hall. La piscina està situada enmig d'una urbanització de diferents edificis amb les seves respectives piscines i la sensació és d’estar en ple Mediterrani. Enclavat a tan sols 10 minuts caminant de Port Aventura, al costat de la cèntrica plaça d'Europa i a 500 m de la platja de Llevant i Passeig Jaume I. Està situat just a la plaça de parada del bus, al seu voltant tota mena de comerços i a 10 minuts de la zona nocturna.

El nostre apartament, renovada la cuina , es distribueix en: un dormitori doble que inclou roba de llit. Bany complet amb tovalloles; cuina equipada amb rentadora, rentavaixelles , nevera, microones, cuina vitroceràmica, forn i també de bateria de cuina, vaixella, planxa, post de planxar, estovalles i tovallons. El saló, amb accés a la terrassa, inclou un sofà niu per a dues persones, taula de menjador i un televisor. La Terrassa esta moblada per al seu gaudi. Amb aire acondicionat fred i calor

.

La recepció per als nostres clients és al C / Berlín, 11. Local 1 de l'edifici Novelty II on tindran opció de llogar-hi caixes fortes, bressols, places d'aparcament etc.

En ple cor de la Costa Daurada, on gaudirà de tot allò que el Mediterrani pot oferir, el visitant tindrà un amplíssim ventall d'activitats tant a Salou, com en els seus voltants: excursions en catamarà o en plena natura, visites culturals (la Tarragona romana, Reus modernista, ruta de monestirs, ruta del vi), diferents ofertes esportives (golf, tennis, pàdel, esquaix, poliesportius, condicionament físic ..., vela, surf, windsurf), sense oblidar-nos dels parcs aquàtics, el parc temàtic Port Aventura, els cicles de concert en diferents municipis -tant a l'aire lliure com en els teatres auditoris- i les nombroses festivitats que al llarg de l'any amplien l'oferta lúdica i cultural de la zona.

 
 


  Ves a...

Priorat

vinum.cat

  Notícies d'enoturisme

Fira de les Cooperatives agricoles del Priorat

 



Situació
 
Comparteix-ho a:
 
vinum.cat  Wine in Moderation