Vinum.cat
CAT | ESP | ENG
Catalunya, país de grans vins i caves
   



Regió
Tipus
Entrada
 
Sortida
 
persones
 
 

Estudio Alexis II Premium - Salou

vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat vinum.cat

Referència: arysal alex-ii-premium
Capacitat: de 1 a 3 persones
Preu: Des de 50 € / nit
Adreça:
Girona - 43840 - Salou
Telèfon: +34.34977382111
Email: apartaments@arysal.com
Web: arysal-apartaments.com
Reservar
 
Disponibilitat
juny 2023
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
juliol 2023
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
 
 
Serveis
Ascensor, Calefacció, Aire condicionat, Aparcament, Cotxe no necessari
Terrassa, Mobles terrassa, Roba de llit, Detector fum
Dutxa, Tovalloles, Estenedor de roba, Rentadora, Planxa, Taula de planxar, Penjadors de roba
Cuina, Microones, Nevera, Cafetera
TV
Recepció, Consigna
Platja
 
 
ALEXIS II PREMIUM

Hem reformat l'apartament-estudi 204 de l' Edif. Alexis II de Salou, donant-li un aire skandi / industrial que esperem us agradi. A uns 3 minuts del Passeig Marítim i de la Platja de Llevant, es tracta d'un passeig marítim força llarg i molt ampli.

En un extrem pots gaudir de diversos xalets modernistes per arribar finalment a contemplar la font lluminosa, en l'altre pots iniciar el passeig de ronda acabant al Far de Salou.

L'excel·lent situació del apartament Alexis II fa que puguis gaudir tant de la vida diürna com nocturna de Salou, sense que això alteri la seva tranquil·litat; trobant-se en una zona envoltada de restaurants, cafeteries, supermercats, botigues i a tan sols deu minuts a peu de la part d'oci. Durant la seva estada el viatger podrà contractar, en les proximitats del seu allotjament, una àmplia oferta d'excursions i activitats culturals i esportives que ofereix Salou i tota la Costa Daurada.

A les fotos podeu comprovar que l'apartament té un bany ampli amb rentadora, armari encastat, dormitori amb 2 llits individuals, televisor, microones, aire condicionat, sala d'estar amb sofà llit i menjador, cuina i terrassa amb vistes laterals a la platja, incloent tots els estris necessaris, roba de llit, bany i cuina.

L'interior de l'apartament és per a no fumadors i no admetem mascotes, ocupació màxima 3 persones.

La recepció per als nostres clients es troba fora de l'Edifici Alexis II. Està situada en C / Berlín, 11. Local 1 de l'edifici Novelty II molt a prop dels apartaments. En ella tindran opció de llogar caixes fortes, bressols de viatge, places d'aparcament etc.

No es pot demanar més per a unes vacances perfectes a Salou us esperem !!

 
 


  Ves a...

Penedès

vinum.cat

  Notícies d'enoturisme

Fira de les Cooperatives agricoles del Priorat

 



Situació
 
Comparteix-ho a:
 
vinum.cat  Wine in Moderation