|
Sala de Can Margarit - Calonge
|
|
|
Disponibilitat
|
juny 2023
|
dl.
|
dt.
|
dc.
|
dj.
|
dv.
|
ds.
|
dg.
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
|
|
juliol 2023
|
dl.
|
dt.
|
dc.
|
dj.
|
dv.
|
ds.
|
dg.
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|
|
|
|
|
|
|
Serveis
|
Calefacció, Aparcament, Cotxe necessari
|
Piscina, Piscina comunitària, Jardi, Ping pong, Futbolin, Barbacoa
|
Mobles terrassa, Gandules, Roba de llit, Extintor, Bressol
|
Bany, Dutxa, Banyera, Tovalloles, Assecador de cap, Rentadora
|
Cuina, Forn, Microones, Nevera, Congelador, Rentavaixelles, Cafetera, Cafetera Nespresso, Torradora, Espremedor, Batedora, Vaixella
|
TV, WiFi
|
Golf
|
Platja, Esqui nàutic, Submarinisme, Vela
|
Senderisme, Pesca
|
Globus
|
|
| |
allotjament
|
Situada en la primera planta de la casa principal i distribuïda en un sol nivell:
Sala d'estar i menjador amb una taula gran, sofàs i TV. Cuina amb rentadora, fogons, forn de gas i nevera congelador. 2 habitacions llit doble. 1 habitació triple llits individuals. Bany amb banyera. Bany amb plat de dutxa.
Piscina compartida (12 x 6 m), oberta tot l'any / Barbacoa d'us privat.
|
|
|
casa i entorn
|
La casa principal està formada per 2 cases independents i la sala annexa on hi ha una taula de ping-pong.
La finca està situada a les afores del poble de Calonge, en un entorn molt tranquil, entre boscos i camps. A 3 km de la platja. El conjunt de construccions és de l'any 1820.
Finca de 4 cases independents (veure cases.: 21006, 21007i 21009) que comparteixen els següents serveis:
- Piscina compartida (12 x 6 m)
- Zona de jocs amb taula de ping-pong
- Zona de barbacoa amb 4 graelles (una per a cada allotjament)
Al costat de la casa, en un nivell més baix, es troba una àmplia zona d'esbarjo amb taules i cadires de jardí a l'ombra d'uns grans plataners.
|
|
|
activitats
|
Al mateix poble es pot visitar el Castell de Calonge. Es poden fer excursions per la Serralada litoral de les Gavarres. Gaudir de les platges de la Costa Brava a només 3 km. Lloguer de cavalls a 9 km per fer passejades. Possibilitat de practicar esports marins en els pobles de la costa. Visitar la ciutat de Girona, en especial la catedral i el barri jueu. Figueres i el museu Dalí i el museu de la joguina. Es pot fer una ruta gastronòmica pels pobles de la costa i fer degustació de productes típics mariners catalans com les anxoves o les garotes.
|
|
|
|
|
|