|
La Pairal - Lloberola
|
|
|
Disponibilitat
|
juny 2023
|
dl.
|
dt.
|
dc.
|
dj.
|
dv.
|
ds.
|
dg.
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
|
|
juliol 2023
|
dl.
|
dt.
|
dc.
|
dj.
|
dv.
|
ds.
|
dg.
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|
|
|
|
|
|
|
Serveis
|
Calefacció, Aparcament, Cotxe necessari
|
Piscina, Piscina comunitària, Jardi, Llar de foc, Zona infantil, Ping pong, Barbacoa, Animals de granja
|
Terrassa, Mobles terrassa, Gandules, Roba de llit, Extintor, Bressol
|
Bany, Dutxa, Banyera, Tovalloles, Assecador de cap, Rentadora, Planxa
|
Cuina, Forn, Microones, Nevera, Congelador, Rentavaixelles, Cafetera, Cafetera Nespresso, Torradora, Espremedor, Batedora, Vaixella
|
TV, Reproductor Dvd
|
Senderisme
|
|
| |
Allotjament
|
Distribuït en tres plantes.
Planta baixa: ampli rebedor. Sala independent amb barbacoa i taula. Primera planta: Menjador amb taula gran. Sala d'estar amb llar de foc, Tv i DVD y cuina oberta equipada amb: vitroceràmica, rentavaixella, forn, congelador, nevera, rentadora, batedora, cafetera italiana i cafetera de càpsula. 1 habitació amb llit doble.1 habitació amb 2 llits individuals. 1 habitació amb 3 llits individuals. 1 bany amb banyera. 1 bany amb dutxa. Segona planta: 1 habitació amb llit doble i bany amb dutxa. 1 habitació amb tres llits individuals. Barbacoa privada. Piscina compartida(12 m x 7 m) amb dues terrasses amb tumbonas, dos porxos i dutxes exteriors. Suplement animal de companyia 5€/per animal/dia
|
|
|
Casa i Entorn
|
Finca de 175 hectàrees situada al nord de la comarca lleidatana de la Segarra i dins del municipi de Biosca a 1h 15' de Barcelona. La finca consta de quatre allotjaments independents (Veure també 33207, 33208 i 33209).
Porxo amb barbacoa privada, era amb parasol i taula amb cadires d'exterior.
Piscina compartida (12 m x 7 m) amb les cases (33208 i 33209).
Les cases disposen d'una zona comunitària d'esbarjo per a nens (tobogan, gronxadors etc.…), animals de granja i una zona esportiva barrada per jugar al futbol o voleibol a compartir.
|
|
|
Activitats
|
La Segarra és la comarca amb més castells de Catalunya. Castells que s'integren perfectament en el paisatge i configuren un autèntic entorn medieval per al viatger.
La casa està situada prop de dues dels nuclis de població més importants de la Catalunya central: Cervera i Solsona.
Cervera a 31 km (30’) és la capital de comarca i és una població amb una llarga història. Va conèixer la seva màxima esplendor durant el segle XVIII. Podem visitar la seva universitat de Cervera, el castell de les Pallargues i de Florejacs i les restes de la ciutat romana d'Iesso (Guissona).
Solsona a 24 km (23’) és la capital de la comarca veïna del Solsonès. Les bones comunicacions per carretera permeten explorar aquesta comarca que ofereix una àmplia oferta per al temps lliure: esquí en El Port del Compte, vol en parapent en Canalda, zones de bany en les cristal·lines aigües del riu La Ribera Salada, o visita cultural al nucli antic de Solsona.
Barcelona 117 km (1h 30').
|
|
|
|
|
|