|
Ca la Rosina - Palau de Santa Eulàlia
|
|
|
Disponibilitat
|
desembre 2023
|
dl.
|
dt.
|
dc.
|
dj.
|
dv.
|
ds.
|
dg.
|
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|
|
|
gener 2024
|
dl.
|
dt.
|
dc.
|
dj.
|
dv.
|
ds.
|
dg.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|
|
|
|
|
|
|
Serveis
|
Calefacció, Aire condicionat, Aparcament, Cotxe necessari
|
Piscina privada, Dutxa exterior, Jardi, Llar de foc, Barbacoa
|
Terrassa, Mobles terrassa, Gandules, Roba de llit
|
Bany, Banyera, Hidromassatge, Aigua calenta, Tovalloles, Estenedor de roba, Rentadora
|
Cuina, Forn, Microones, Nevera, Congelador, Rentavaixelles, Cafetera, Torradora, Batedora, Vaixella, Copes per vi
|
Smart TV, Wifi gratuït
|
Tenis, Hípica, Golf
|
Platja, Submarinisme, Vela, Surf
|
Senderisme
|
|
| |
allotjament
|
Distribuïda en 2 plantes:
Planta baixa: Ampli rebedor, En un espai cuina i menjador separats per llar de foc central, nevera, congelador, rentavaixelles, placa d’inducció, forn elèctric, microones, televisor... 1 habitació llit doble, vestidor i bany amb banyera hidromassatge i dutxa, 1 habitació llit doble, 1 habitació 2 llits individuals i 1 bany amb dutxa. Terrassa amb mobiliari de jardí i barbacoa.
Primera planta: Amplia sala d’estar amb molt bones vistes, sofàs, televisió, sofà llit de 2 places i agradable terrassa. Bany amb dutxa.
Piscina privada amb depuradora salina (12 x 5 m) * Els propietaris viuen a la finca
|
|
|
casa i entorn
|
Finca de 1500 m2 situada en el petit i tranquil poble de Palau de Santa Eulàlia (Alt Empordà). . A 15 min. de Figueres i 25 min de les platges de Sant Martí d’Empúries, l’Escala, Roses... Bones vistes als camps del voltant i des de les dues terrasses a la primera planta vistes al Canigó i Pirineus.
|
|
|
activitats
|
Aquest tranquil poble ens convida a fer excursions als punts d'interès cultural més importants de la província com són: Girona (barri Jueu, Catedral), Figueres (museu Dalí, museu del joguet) a 19 km. Si ens interessa la natura podem visitar el Parc Natural dels Aiguamolls de l'Empordà, la reserva natural de l'Estany de Banyoles o la Reserva marina de les Illes Medes a L'Estartit. No podem deixar escapar l'oportunitat de visitar una de les restes arqueològiques greges i romanes de l'antiga colònia d'Empúries, els més importants de la Mediterrània Occidental.
I tot això sense oblidar el gran ventall gastronòmic d'aquestes contrades tot regat amb una gamma de vins negres, blancs de la Denominació d'Origen 'Empordà', tots ells d'una molt bona i alta qualitat. Com podeu comprovar tot un ventall de possibilitats a l'abast de les vostres mans.
|
|
|
-
|
|
|
|
|
|
|