|
Mas Sant Jordi - Vallmoll
|
|
|
Disponibilitat
|
juny 2023
|
dl.
|
dt.
|
dc.
|
dj.
|
dv.
|
ds.
|
dg.
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
|
|
juliol 2023
|
dl.
|
dt.
|
dc.
|
dj.
|
dv.
|
ds.
|
dg.
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|
|
|
|
|
|
|
Serveis
|
Calefacció, Aparcament gratuït, Cotxe necessari
|
Piscina privada, Jardi, Llar de foc, Barbacoa
|
Terrassa, Mobles terrassa, Gandules, Roba de llit, Farmaciola, Extintor, Bressol
|
Bany, Dutxa, Banyera, Tovalloles, Estenedor de roba, Assecador de cap, Rentadora, Planxa, Penjadors de roba
|
Cuina, Forn, Microones, Nevera, Congelador, Rentavaixelles, Cafetera, Cafetera Nespresso, Torradora, Batedora, Vaixella
|
TV, Wifi gratuït
|
Tenis
|
Platja
|
Senderisme
|
|
| |
allotjament
|
Distribuït en tres nivells Planta baixa: Amplia sala d’estar menjador amb llar de foc i Tv. Cuina equipada amb vitroceràmica, forn, microones, rentavaixelles, rentadora, 2 neveres i cafetera de càpsules. 1 Cambra higiènica. Primera Planta: 2 habitacions amb llit doble. 2 habitacions individuals. 1 habitació individual (1 llit 1,35 mt). 1 bany amb banyera. 1 banys amb dutxa. Segona Planta: 1 habitació 2 llits dobles. 1 habitació 1 llit doble + 1 llit individual. 1 bany amb dutxa. Extens jardí (1000 m2) Piscina privada barrada (11 m x 6 m) Espai de barbacoa amb taula exterior i pista de tenis.
|
|
|
casa i entorn
|
Casa aïllada de 300 m2 amb amplis jardins (1000 m2) i envoltada de camps de conreu. La casa es ideals per a grups de famílies que desitgen gaudir d’uns dies de tranquil·litat. A l’exterior podeu gaudir de la piscina de 11 m x 6 m (barrada), una zona de barbacoa amb mobiliari exterior, pista de tenis i un espai “chill out” per relaxar-se i gaudir de les plàcides nits. També disposa de zona d'aparcament. Està situada a les afores de la ciutat de Valls (+/- 4 km), i molt ben comunicada amb els principals punts turístics de la zona. Port Aventura World està a 30 km, les platges de Salou i Tamarit es troben a uns 25 / 30 km, Tarragona a 18 km i Barcelona a +/- 110 km.
|
|
|
activitats
|
Recomanem una visita a la ciutat de Valls, la part antiga, i el barri jueu ,conserva l’entramat de carrers estrets i torts de l’època medieval. La ciutat també ofereix una molt àmplia oferta comercial i cultural. A més a la comarca de l’Alt Camp podeu gaudir d’una molt àmplia oferta d’activitats. Si podeu no us podeu perdre alguna de les diades castelleres que es fan pel territori entre la primavera i l’estiu. També es terra de calçots !!! no podeu deixar de venir a fer una calçotada, la temporada de dura des del novembre fins l’abril. Si us agraden les excursions, la ruta del Cister i la ruta dels castells del Gaià us permeten gaudir dels paisatges de la comarca seguin les traces de la historia. Port Aventura Wolrd us garanteix tot un dia de fortes emocions. Tarragona aglutina una àmplia oferta, compres, cultura i oci, museus i rutes temàtiques (ruta romana, medieval i modernista) sense oblidar les agradables platges de sorra fina i daurada que donen nom aquesta costa (Costa Daurada). I moltes més coses us esperen en una comarca on el mediterrani i l’interior s’uneixen per crear un territori amable que us espera amb els braços oberts.
|
|
|
-
|
Casa aïllada de 300 m2 amb amplis jardins (1000 m2) i envoltada de camps de conreu. Està situada a les afores de la ciutat de Valls (+/- 4km), i molt ben comunicada amb els principals punts turístics de la zona. Port Aventura World està a 30 km, les platges de Salou i Tamarites troben a uns 25 / 30 km, Tarragona a 18 km i Barcelona a +/- 110 km. L'allotjament està distribuït en tres nivells Planta baixa: Amplia sala d’estar menjador amb llar de foc i Tv. Cuina equipada amb vitroceràmica, forn, microones, rentavaixelles, rentadora, 2 neveres i cafetera de càpsules. 1 Cambra higiènica. Primera Planta: 2 habitacions amb llit doble. 2 habitacions individuals. 1 habitació individual (1 llit 1,35 mt). 1 bany amb banyera. 1 banys amb dutxa. Segona Planta: 1 habitació 2 llits dobles.1 habitació 1 llit doble + 1 llit individual. 1 bany amb dutxa. Extens jardí (1000 m2) Piscina privada barrada (11 m x 6 m) Espai de barbacoa amb taula exterior i pista de tenis. Reserves cap de setmana: Hora sortida 17-18 h, sempre que no coincideixi amb l’entrada d’un altre client (En aquest cas s’avisarà amb antelació).
Reserves setmana: Hora sortida màxim 12 h.
|
|
|
|
|
|